VVD Renkum doet mee aan NLdoet

Op vrijdag 9 en zaterdag 10 maart is het weer zo ver. Dan organiseert het Oranje Fonds voor de 14e keer NLdoet. VVD Renkum gaat Stichting Speeltuin Talud in Oosterbeek helpen.

Met een groep vrijwilligers gaan we zorgen dat de speeltuin er weer piekfijn uitziet. Ton de Boer: “Als VVD vinden we het belangrijk dat iedereen meedoet. Dat de kinderen fijn en veilig buiten kunnen spelen. En dat iedereen op zijn/haar manier helpt omdat mogelijk te maken. De vrijwilligers van Speeltuin Talud doen geweldig goed werk. Wij helpen hen graag door wat klusjes te doen.”

Over NLdoet
NLdoet is de grootste vrijwilligersactie van Nederland, georganiseerd door het Oranje Fonds. Vrijwilligers zijn het kloppende hart van sociale initiatieven. Met NLdoet stimuleert het Oranje Fonds jong en oud om zich in te zetten voor de samenleving en zet vrijwillige inzet in de spotlights. Vorig jaar waren 350.000 Nederlanders actief en zijn ruim 9.500 klussen geklaard, tijdens NLdoet. In 2018 wil het Oranje Fonds nog veel meer mensen op de been brengen.

Wil jij ook een dagje de handen uit de mouwen steken voor een stichting, vereniging, of zorginstelling? Kijk op www.nldoet.nl. Zoek een leuke klus uit en meldt je aan!